Gyakori kérdések

A rendeléshez válaszd ki a terméket, majd kattints a „Kosárba” gombra. A kosár oldalon add meg a szállítási adatokat, válassz fizetési módot (utánvét, átutalás), majd kattints a „Megrendelés” gombra a folyamat befejezéséhez.

Webáruházunkban fizethetsz utánvéttel (a futárnak készpénzben vagy bankkártyával), illetve előre utalással. Az utaláshoz szükséges adatokat a rendelés véglegesítése után küldjük el e-mailben.

A szállítási idő általában 5-10 munkanap, de szezonálisan változhat. Tavasszal és ősszel a rendelési volumen miatt előfordulhat, hogy a szállítás hosszabb ideig tart. A kiszállítás pontos idejéről a rendelésedben megadott telefonszámon tájékoztatunk.

Ha technikai probléma adódik a rendelés során, vagy bármilyen kérdésed van, hívj minket a 06 70 389 7200-es telefonszámon, vagy írj nekünk a viragzokertek@gmail.com e-mail címre.

Igen, minden növényre garanciát vállalunk. Ha a növény sérülten vagy rossz állapotban érkezik, jelezd felénk 24 órán belül, kérjük, képet feltétlen küldj a kicsomagolás után az e-mail címünkre ( viragzokertek@gmail.com ), jogos panasz esetén ingyenes cserét vagy visszatérítést biztosítunk. 100% szállítási garancia és minőségi ellenőrzés.

Igen, webáruházunkban rendszeresen tartunk szezonális akciókat. Az aktuális akciókat a „Kiemelt ajánlatok” menüpontban találod.

Rendelésmódosítást addig tudsz kérni, amíg a csomag nem került át a futárszolgálathoz. Vedd fel velünk a kapcsolatot a viragzokertek@gmail.com címen vagy a 06 70 389 7200-es telefonszámon, hogy segítsünk a módosításban.

Webáruházunkban széles választékban kínálunk különböző növényeket, beleértve dísznövényeket, örökzöldeket, gyümölcstermőket, cserjéket, valamint szezonális virágokat, különleges fajokat.

Előre egyeztetett időpontban személyesen is vásárolhatsz kertészetünkben.

Miután leadtad a rendelést, e-mailben visszaigazolást küldünk a rendelésedről. Csomagolás napján a rendelésedben megadott telefonszámon keresünk és egyeztetjük a szállítás időpontját.

Amennyiben a növény megsérülne a szállítás során (nem szokott előfordulni), kérjük, küldj fotót a viragzokertek@gmail.com címre, és vedd fel velünk a kapcsolatot a 06 70 389 7200-es telefonszámon. Mindenképpen segítünk a probléma megoldásában.

A szállítási költség a csomag súlyától és méretétől függ. A pontos szállítási költséget a kosárban, a rendelés véglegesítése előtt láthatod.

Jelenleg csak Magyarország területén belül szállítunk.

Sajnos pontos szállítási időpontot nem tudunk garantálni, azonban a futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailben értesít a szállítás napjáról. Kérdés esetén a futárszolgálattal tudsz kapcsolatba lépni.

Ha nem tudod átvenni a csomagot, a futár újabb időpontot egyeztet veled, vagy egy közeli csomagpontban hagyja a csomagot, ahonnan átveheted azt. Ezzel kapcsolatban a futárszolgálat tud bővebb információval szolgálni.

Ha úgy látod, hogy a növény nem fejlődik megfelelően, vedd fel velünk a kapcsolatot a viragzokertek@gmail.com e-mail címen. Szívesen segítünk növényápolási tanácsokkal.

A számlát e-mailben küldjük a rendelés véglegesítése után.

Sajnos jelenleg csak egyféle fizetési módot választhatsz a rendelés során. Kérjük, válaszd ki a számodra legkényelmesebbet.

Jelszó módosításához jelentkezz be, majd a profilodban a „Jelszó módosítása” menüpont alatt változtathatod meg a jelszavadat. Ha elfelejtetted a jelszavadat, használhatod az „Elfelejtett jelszó” funkciót.

Az ár tartalmazza a növények árát, a csomagolási költséget, de nem tartalmazza a szállítási díjat, és az utánvétes fizetés díját, amelyet külön felszámolunk. A pontos összeg a kosár oldalon jelenik meg a rendelés véglegesítése előtt.